آموزش و طرز تهیه چیپس کدو سبز تنوری

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

آموزش درست کردن چیپس کدو سبز تنوری,طرز تهیه چیپس کدو سبز تنوری,آموزش پختن چیپس کدو سبز تنوری,دستور چیپس کدو سبز تنوری,آموزش تصویری چیپس کدو سبز تنوری,مواد لازم چیپس کدو سبز تنوری,روش تهیه و پخت چیپس کدو سبز تنوری,آموزش تهیه چیپس کدو سبز تنوری,

 

آموزش و طرز تهیه چیپس کدو سبز تنوری

مواد اولیه :

برای 4 نفر
پودر سوخاری1/4 فنجان
پنیر پارمسان رنده شده1/4 فنجان
نمک1/4 ق چ
پودر سیر1/4 ق چ
پودر فلفل سیاه1/8 ق چ
اسپری روغن (یا روغن)مقداری
شیر کم چرب یا بدون چربی2 ق غ
کدو سبز حلقه شده1 و 1/2 فنجان

 

همه چیپس ها ناسالم و سرشار از چربی نیستند. کدو سبز مواد مغزی بیشتری از سیب زمینی که معمولا برای درست کردن چیپس استفاده می شود دارد. درست کردن چیپس در فر نقش روغن را حذف میکند بنابراین چیپسی سالم مصرف می کنید.

روش پخت:

فر را از قبل تا 425 درجه فارنهایت گرم کنید.
5 موادی که در ابتدای لیست آمده را در یک کاسه متوسط ترکیب کنید و خوب بهم بزنید. شیر را در یک کاسه کم عمق قرار دهید قطعات کدو سبز را در شیر و سپس در مخلوط پودر سوخاری که درست کردید بزنید.
حالا کدو سبزها را روی یک سینی قفسی شکل که با روغن چربش کردید بخوابانید و آن را روی یک سینی پخت قرار دهید.
کدو سبزها را در دمای 425 درجه فارنهایت به مدت 30 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای و ترد شوند بپزید.
درست بعد از بیرون آوردن از فر سرو کنید.

اطلاعات تغذیه ای:
ویژگی های این غذا: کلسترول پایین، چربی پایین، چربی اشباع پایین.
مواد اولیه ای که در این دستور آمده برای چهار وعده در نظر گرفته شده است. مقدار هر وعده حدود سه چهارم فنجان است.
مواردی که در پایین به آن اشاره می شود برای یک وعده ( سه چهارم فنجان ) است.
کالری در یک وعده: 61
کالری از چربی در یک وعده: 28 درصد
چربی در یک وعده: 1.9 گرم
چربی اشباع در یک وعده: 1 گرم
چربی غیر اشباع در یک وعده: 0.5 گرم
چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: 0.2 گرم
پروتئین در یک وعده: 3.8 گرم
کربوهیدرات در یک وعده: 7.6 گرم
فیبر در یک وعده: 1 گرم
کلسترول در یک وعده: 5 میلی گرم
آهن در یک وعده: 0.6 میلی گرم
سدیم در یک وعده: 231 میلی گرم
کلسیم در یک وعده: 87 میلی گرم

ارسال نظر