آموزش و طرز تهیه سوپ چربی سوز

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

آموزش درست کردن سوپ چربی سوز, طرز تهیه سوپ چربی سوز ,آموزش پختن سوپ چربی سوز, دستور سوپ چربی سوز,آموزش تصویری سوپ چربی سوز ,مواد لازم سوپ چربی سوز , روش تهیه و پخت سوپ چربی سوز,آموزش تهیه سوپ چربی سوز ,طرز تهیه سوپ چربی سوز برای ماه رمضان

 

 

مواد اولیه :

برای 3 نفر
نمكبه میزان لازم
آبلیموبه میزان لازم
آب3لیوان
گوجه فرنگی (درشت)5عدد
فلفل دلمه ای2عدد
پیاز3عد
هویج3عدد
گل كلم (سقید و خرد شده)2لیوان
كرفس (خرد شده)1لیوان
فلفلبه میزان لازم
زعفران (آبكرده)1قاشق سوپخوری

 آموزش و طرز تهیه سوپ چربی سوز

درست خواندید این سوپ غذایی چربی سوز است و خوردن آن به جای آنكه شما را چاق كند لاغر میكند!!مواد تشكیل دهنده این سوپ همگی دارای كالری منفی هستند یعنی برای هضم شدن بیشتر از آنكه به بدن شما كالری بدهند از آن كالری دریافت میكنند!این سوپ بر عكس همه غذاهای رژیمی خوشمزه است و خوردن آن نه تنها شما را آذار نمیدهد بلكه لذتبخش نیز هست!

طرز تهیه :

ابتدا درون قابلمه آب و مقداری آبلیمو بریزید و اجازه دهید به جوش بیاید.گوجه فرنگی را پوست كنده و پوره كنید و به همراه سبزیجات شسته شده و خرد شده(به صورت نگینی ریز)داخل قابلمه در حال جوش بریزید.
به مدت 1 ساعت اجازه دهید سوپ آرام بجوشد و آماده شود( در این مدت چند بار سوپ را هم بزنید ) سپس نمک و فلفل را اندازه کرده و زعفران و آبلیمو به مواد اضافه كنید و 15 دقیقه دیگر بگذارید سوپ جا بیفتد سپس در ظرف بکشید و میل کنید.

نكات:

1)در صورت تمایل از ادویه جات دلخواه برای تهیه سوپ استفاده كنید.
2)مزه سوپ را با اضافه كردن آبلیمو و زعفران و همچنین فلفل زیاد بهتر كنید.
3)در صورت تمایل سوپ را بعد از آماده شدن میكس كرده و بعد سرو كنید.
4)برای پوست كندن گوجه فرنگی آن را چند ثانیه داخل آب در حال جوش بیندازید و بعد داخل ظرف آب سرد قرار دهید و بعد به راحتی با چاقو پوست بكنید.

ارسال نظر