آموزش و طرز تهیه سوربت توت فرنگی و انبه

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

آموزش درست کردن سوربت توت فرنگی و انبه, طرز تهیه سوربت توت فرنگی و انبه ,آموزش سوربت توت فرنگی و انبه, دستور سوربت توت فرنگی و انبه,آموزش تصویری سوربت توت فرنگی و انبه ,مواد لازم سوربت توت فرنگی و انبه , روش تهیه سوربت توت فرنگی و انبه,آموزش تهیه سوربت توت فرنگی و انبه ,

 

آموزش و طرز تهیه سوربت توت فرنگی و انبه

مواد اولیه :

برای 6 نفر
توت فرنگی2 فنجان
انبه (پوست کنده و قطعه قطعه شده)2 عدد
شکر1/2 فنجان
آبلیموی تازه1/3 فنجان
شکر2 قاشق غذا خوری

 

**هوا رو به گرمی می رود و در این موقع از سال یک میان وعده ی خنک حسابی می چسبد.
اگر به دنبال میان وعده ای شیرین، خنک، دلچسب و البته کم کالری هستید این دستور غذایی را از دست ندهید.**

طرز تهیه:

2 قاشق شکر را با دو فنجان توت فرنگی در یک کاسه ترکیب کنید، خوب بهم بزنید و تا زمانی که می خواهید ترکیب را مورد استفاده قرار دهید منجمدش کنید.
در یک ماهی تابه ی کوچک یک فنجان آب را با یک دوم فنجان شکر ترکیب کنید. ترکیب را به جوش بیاورید و اجازه دهید یک دقیقه بجوشد. از روی اجاق برش دارید و اجازه دهید 30 دقیقه خنک شود.
ترکیب را داخل یک کاسه بریزید و اجازه دهید دو ساعت در یخچال بماند تا سرد شود. دو انبه ای را که قطعه قطعه کردید در مخلوط کن قرار دهید، و از آنها پوره بسازید. پوره را به یک کاسه انتقال دهید، ترکیب شکر و آب و یک سوم فنجان آب لیمو را به پوره اضافه کنید. ترکیب را به محفظه ی منجمئ کننده بستنی ساز منتقل کنید، و با توجه به دستور العمل ترکیب را منجمئ کنید ( حدود 25 دقیقه ) در 5 دقیقه پایانی منجمد کردن توت فرنگی را به ترکیب انبه اضافه کنید.
بلافاصله بعد از تمام شدن کار سوربت را سرو کنید و یا می توانید آن را به یک محفظه انتقال دهید و در فریزر به صورت منجمد نگه دارید.
اگر دوست دارید می توانید سوربت را با توت فرنگی تزئین کنید.
اطلاعات تغذیه ای:
موادی که در این دستور آمده است برای 6 وعده در نظر گرفته شده، هر وعده شامل دو سوم فنجان می شود.
اطلاعاتی که در ادامه خواهد آمد مربوط به یک وعده است.
کالری: 144
چربی در یک وعده: 0.0 گرم
چربی اشباع در یک وعده: 0.0 گرم
چربی غیر اشباع در یک وعده: 0.0 گرم
چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: 0.0 گرم
پروتئین در یک وعده: 1 گرم
کربوهیدرات در یک وعده: 37 گرم
فیبر در یک وعده: 2 گرم
کلسترول در یک وعده: 0.0 میلی گرم
آهن در یک وعده: 0.0 میلی گرم
سدیم در یک وعده: 2 میلی گرم
کلسیم در یک وعده: 16 میلی گرم
نکته: شکر دوبار ذکر شده و دوبار با دو اندازه متفاوت استفاده میشه .

ارسال نظر